пятница, 17 января 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія

     Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме підібрати оптимальнй вид оцінювання в залежності від напрямку проекту та етапу його створення, продумати коли і як доцільно використовувати само- та взаємооцінювання. Завдяки такому виду оцінювання можливо спонукати учнів до самоспрямованості і співробітництва у навчанні; оцінити наявність знань і навичок до початку вивчення теми та їх готовності до її сприймання. Дякую за нові знання і допомогу! 

2 комментария:

  1. Які відмінності оцінювання, що було розглянуто на модулі, від традиційного? У чому Ви бачите його переваги для себе, як для педагога?

    ОтветитьУдалить
  2. Традиційно завданнями оцінювання є:
     показати учням(студентам), як вони досягли мети навчального заняття;
     визначити найкращих за результатами учнів;
     стимулювати мотивацію учнів до навчання й отримання сучасних знань;
     визначити рівень здібностей учнів;
     з’ясувати, чи є необхідність у додатковому навчанні або «перенавчанні»;
     поставити оцінки кожному учню.
    Оцінювання, які були розглянуті на модулі повинні показати рівень оволодіння навичками мислення і комунікацій, вирішення складних проблем, використання правових та інших соціальних інструментів.
    Нові стратегії оцінювання повинні показати рівень оволодіння навичками мислення і комунікацій, вирішення складних проблем, використання правових та інших соціальних інструментів. Оцінювання повинно бути тісно пов’язаним з процесом навчання хоча б тому, що учні засвоюють власне те, за що їх оцінюють. Отже, методика перевірки знань, умінь та навичок має відповідати меті та методиці викладання курсу. Якщо для перевірки знань існують традиційні способи оцінювання, то перевірка навичок вимагає набагато більше часу. Цінності, особисте ставлення проявлятимуться в реальному житті; завдання ж викладача – надати учням можливість проявити і захищати власну думку в будь яких ситуаціях в аудиторії чи поза нею.

    ОтветитьУдалить